2013. október 24., csütörtök

SZOMBAT - ÖT PERCES TÚRÓHAB

Minden ami túrós, a kedvenceim közé tartozik. Lehet az rétes, felfújt vagy éppen sajttorta. Bejelentkeztek hozzám, jöttek is azonnal, de nem volt mivel megkínálnom őket.. se mogyoró, se ropi, se nápolyi, se keksz, se egy táblacsoki, amit kockáira törhetek.. no olívabogyó, vagy sajt kockázáshoz.. Nem vártam vendéget na.. Phuu.. Miközben melegítettem a teához a vizet, álltam a hűtő előtt.. és megláttam a túrót. Akkor még nem tudtam azonnal, hogy mi lesz a túróval, de amikor megláttam a tejszínt is, eszembe jutott egy egyszerű recept, amit korábban már valahol olvastam. Azonnal kértem 5 percet a vendégeimtől. Bevittem nekik a forró menta teákat.. és javasoltam nekik, hogy fújdogálják, amíg nem jövök.. :-)

A 250 gr sovány túrót összekevertem egy kis vanília aromával, és - ízlés szerint - xilittel. Ezután belenyomtam fél citrom levét, és annak a lereszelt héját, majd hozzákevertem a felvert tejszínt. Tálakba mertem, és meghintettem Nesquick kakaóval a tetejét. 

A vendégeim még repetáztak is a túrós habosból. :-)))

-KcZ-


All rights reserved (c) 2013


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése