2013. augusztus 7., szerda

GOMBÁS ÉS PARADICSOMOS BRUSCHETTA KRÉM

Olyan nagy a meleg, hogy képtelen voltam hazafelé kitérőt tenni egy kifőzdébe és valami könnyű ételt vásárolni, de attól a gondolattól is borzongtam, hogy bekapcsoljam a gáztűzhelyet a konyhában.. pedig a hűtőm üres, és éhes voltam amikor hazaértem. A plafon a hőségben izzad, a falak olvadoznak, és én a lakásba lépés után azonnal a hűtőbe bújtam. Miközben ott hűsöltem megláttam ezeket a képleteket:

Gomba + sajtkrém + petrezselyem + vegeta + bors + só + kakukkfű + fél fej vöröshagyma
összeturmixolva;

Paradicsom + bazsalikom + egy kevés vaj + parmezán sajt + vegeta + só + bors 
+ fokhagyma + fél fej vöröhagyma 
összeturmixolva.

Vettem egy frissítő hideg zuhanyt, amíg a magos baguette-t megpirítottam. Ezt az illatozó ropogós finomságot egy kis olívaolajjal meglocsoltam, rákentem a krémeket.. készítettem egy hatalmas limonádét, éééésss.. a besötétített szobában végre leültem, és élveztem a nyugit..

Túl hamar elfogyott ez a tál. :-)


All rights reserved (c) 2013

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése