2013. április 24., szerda

REGGELI ILDINÉL

A hétfő újabb változást hozott az életemben. Olyan gyorsan történt, hogy arra sem volt időm, hogy végiggondoljam.. ma pedig már nem is akarom, hiszen secperc alatt a múltammá vált. Nekem pedig előre kell tekintenem. Az egyik percben hatalmas lehetőséget látok benne, a másik percben az anyagi korlátok félelmet ébresztenek. A munkahelyem bezárja a kapuit, és ezzel egy újabb időszaknak lett vége. Új, előttem megnyíló kapukat kell keresni.. és persze eközben szükség van a család és barátok lelki támogatására.

Ahogy már írtam róla nektek, kezdő vezető vagyok, még nincs rutinom. De végre egy olyan utat jártam be egyedül, amit nem ismertem. Aprócska büszkeség van bennem ismét, hiszen végre vezetek.. tényleg. :-)

Olyan jó, hogy Ildi a legcsodásabb kis környezetben lakik, amit eddig magam körül megtapasztaltam. Békabrekegés, madárcsicsergés, árnyékos terasz. Meghívott, hogy reggelizzünk együtt, ha már így esett.. ahogy esett.. és hogy ha már - jó vagy rossz? - délelőtt is ráérek. Természetesen fényképezőgép nélkül nem indulhattam, és bár most új receptet nem osztok meg veletek, fotót mindenképpen.. a hangulat kedvéért. :-)

Szuper társaság, kellemes környezet.. talán a nyaralások alatt volt utoljára ilyen reggelizős élményem. Ideje volt? ;-)


All rights reserved (c) 2013

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése