2013. március 27., szerda

OLÍVAPÁSTÉTOMOS UZSONNA

Minden reggel elsétálok az illatos pékségek előtt, és amikor nem tudok ellenállni, 300-400,-Ft-okért meg is vásárolom az apró finomságokat. De miért költeni, ha otthon ugyanennyi pénzért tripla annyi finomság készíthető? Tegnap rétes tésztát vettem, és virslit. A hűtőben ott volt az ajándékba kapott olívabogyó pástétom. A tésztát megkentem ezzel a pástétommal, a virslit beletekertem, és megsütöttem. Ropogós, ízes, laktató lett. Természetesen nem csak virslit lehet beletekerni a tésztába, a töltelék mindenkinek a fantáziájára van bízva. Egyszer szerintem kipróbálom a sajtos, aszalt paradicsomos, bazsalikomos változatot is.:-)

Jó étvágyat a saját készítésű péksütikhez!

:)

-KcZ- 


All rights reserved (c) 2013

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése