2013. február 4., hétfő

VEGÁKNAK IS - ZSÁLYÁS TÚRÓVAL TÖLTÖTT GOMBA KALAPOK




All rights reserved (c) 2013


Hazaértem, éhes voltam, főztem egy ripszropsz gyorsat. 

Amit használnom kellett hozzá: csiperke gomba - 10 nagy fej, 2 kis fej hagyma, két gerezd fokhagyma, olíva olaj, só, bors, zsálya. 

A gombák megtisztítása után elkészítettem a tölteléket. A hagymát, fokhagymát és szárított zsályát összeturmixoltam, majd ezt az egyveleget összekevertem a túróval, sóval, borssal.

Van olyan recept, ami egy főtt tojást, zsemlét, illetve füstölt főtt sonkát is turmixol a töltelékhez, de én pár napja ettem tojást, vagyis most nem vágytam már rá, éppen valami hús mentest kívántam, és szénhidrátot, vagyis zsemlét, eszem ágában nem volt beletépkedni. De ízlés szerint tegyétek bele ezeket a hozzávalókat is. Sőt! Parmezánnal is megszórhatjátok a tetejét!

A kalapok megtöltése után tepsibe tettem azokat, és már izzadtak is az előkészített melegben. 20-30 perc múlva már tálalható is volt a kész étel.

Hallom a hangos tapsot magam körül.. késő este főzőcskéztem.. csoda történt! :-)

-KcZ-


All rights reserved (c) 2013





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése