2013. február 17., vasárnap

NEMKAJA - hanem minden más

Ma úgy döntöttem a blog oldalamon nem csak kaja recepteket, bénázásokat, és főzőcskézést osztok meg veletek - no és persze a siránkozásomat a már oly régen vágyott mosogatógépre áhítozva - hanem olyasmiket is, ami minden csak nem kaja. Természetesen az alapok megmaradnak, vagyis fejlesztem én a főzőcskézős tudományomat.. Sőt. Szombaton KockacZukor 2. bevetés lesz! Alig várom! De addig is egy kis bejegyzés valami másról:

Repülőtéri várakozás

A héten kint jártam a repülőtéren, és várakoztam. Elnéztem az embereket akik a világ összes színes arcát viselik, elnéztem a mozdulatokat, a pakolászásokat, a bőröndöket, a keresgéléseket, a telefonálásokat, internetezéseket, infó kéréseket, a pénz váltásokat, vásárlásokat, akiknek sietős volt, és akik csak úgy kényelmesen mozogtak. Nagy volt a zaj, mégis olyan szipuszerűnek éreztem, mintha lassított felvételt néztem volna. Kint volt a tévé, fotósok.. de nem láttam kit vártak ennyire.. Viszont azt láttam, milyen csodás pillanat is meglátni a rég nem látott szerettedet, integetni neki, vagy ha nem vett észre, utána sietni, és megölelni.

Ölelhetsz finoman, mint amikor el sem hiszed, hogy ott van a szerelmed újra a karjaidban, és vigyázni kéne rá, mint egy apró törékeny ékszerre; ölelhetsz erősen, mint aki többé nem akarja elengedni a megöleltet; csókolhatsz szenvedélyesen, közben elfelejtve a külön töltött időt, és csak a pillanatara koncentrálva; de csókolhatsz sietősen is, az otthon melegére és várt ölelésekre gondolva..

Mind-mind tele mosollyal és szeretettel, szinte csodálkozom azon, hogy a repterek nem világítanak ettől a sok pozitív energiától..:) Igazán jó terápiás helyszín.:)

Hugi megérkezett, és beszálltunk mi is az egymást szerető és ölelő emberek sugárzó társaságába.

 
All rights reserved (c) 2013



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése