2012. december 15., szombat

PÓRÉHAGYMA LEVESBŐL.. MAJDNEM-MIMÓZA LEVES

A levesek nélkül nem tudom elképzelni az életem! Ma pár órát kint kellett ülnöm az éles hidegben, az esőben, és közben csak arra tudtam gondolni, hogy mennyire szeretnék egy csésze gőzölgő levest enni.. Eredetileg póréhagyma krémlevest akartam készíteni, de aztán úgy éreztem egyéb zöldségekre is szüksége van a szervezetemnek, így egy "majdnem-mimóza" levest főztem.. Csak majdnem mimóza.. mert nem feltétlenül követtem a receptben leírtakat. (Éhes, és összefagyott voltam, így azt hiszem ez a tényező is komoly szerepet játszott abban, hogy a recept csak idegesített..:) Mégis olyan finom lett, hogy büszkén merem vállalni a kísérletezésemet!  

A recept ismét amolyan kockacZukrosan egyszerű: karfiolt, brokkolit, póréhagymát, répát, egy fél paradicsomot jó puhára főztem, ízesítettem két erőleves kockával, sóval, borssal, és felöntöttem másfél deci főzőtejszínnel. Az egészet forrón összeturmixoltam, és főtt tojással ízesítettem, illetve díszítettem. 

Amikor megkóstoltam akkor döntöttem úgy, hogy megérdemel egy önálló nevet ez az étel: MAJDNEM-MIMÓZA LEVES. 

-kcZ-



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése